Pàgina que demostra com els mitjans catalans silencien, sistemàticament, l'opinió de les dones.
Signa el manifest #OnSónLesDones
Informe 8M 2026: Perd la màgia, el 8M? Menys dones als espais d’opinió:
qui ha abaixat la guàrdia?
Sunday, September 11, 2016
Via Lliure, diumenge 11 de setembre de 2016
1 de 9 #NoAnemBé #SomLaMeitat
Analitzant la Diada amb:
1a tertúlia: Maria Vila, Marc Martínez Amat, Anxo Lugilde, Manel Manchón i Carles Fernández.
2a tertúlia: Antonio Baños, Marc Martínez Amat, Josep Martí, Albert Fernandez Saltiveri i Jordi Cuixart.
Presenta: Xavi Bundó.
Etiquetes de comentaris:
No Anem Bé,
Rac1,
Via Lliure
Subscribe to:
Post Comments (Atom)



No comments:
Post a Comment